Τρίτη, Ιουνίου 06, 2006

Alexis Colby proudly presents: Αί Δύο Ορφαναί!



















Darlings μου το ξέρω ότι σας έλειψα όμως τι να κάνω η Γυναίκα, που τρέχω και δεν φτάνω μιας και ο Dex μου είναι ακόμα στην Jeddah και έχω μια οικονομική αυτοκρατορία να διοικήσω μόνη μου!

Όμως αρκετά με μένα ο λόγος που σας γράφω είναι άλλος!

Καλέ πλέω σε πελάγη ευτυχίας! Πριν λίγες ημέρες Αί Δύο Ορφαναί τις οποίες υπεραγαπώ απάντησαν θετικά στην πρόταση υιοθεσίας που εγώ Πρώτη σε όλη την bloggόσφαιρα τους υπέβαλλα (έτσι έτσι για να σκάνε μερικές μερικές, που ψεύδονται ασύστολα για το πρόσωπο Μου λέγοντας ότι δεν διαθέτω μεγαλοψυχία!)

Γλυκές μου Δύο Ορφαναί τώρα πια τελείτε υπό την προστασία μιας Alexis Morrell Carrington Colby Dexter Rowan!
Τα προβλήματά σας τελείωσαν!

Θα σας έχω στα πίπουλα, θα τρώτε με χρυσά κουτάλια, θα σας πάρω Γερμανίδα νταντά για να σας μάθει τους τρόπους της υψηλής κοινωνίας, θα σας στείλω στα καλύτερα οικοτροφεία της Ελβετίας, θα ταξιδέψετε μαζί μου ανά την υφήλιο, θα σας προετοιμάσω να διοικήσετε την οικονομική μου αυτοκρατορία και έπειτα από όλα αυτά θα σας παντρέψω με εκλεκτούς κυρίους του κύκλου μας!

Ως αντάλλαγμα χρυσά μου δεν απαιτώ από εσάς τίποτα αλλό, εκτός από την αγάπη σας προς το πανέμορφο πρόσωπο μου!

Όσο για τους υπόλοιπους ιστολόγους της bloggόσφαιρας αλλοίμονο σε όποιον ή όποια σας τολμήσει να πειράξει τις χρυσές μου Δύο Ορφαναί!
Θα έχει να κάνει με μένα, την διαδικτυακή τους μητέρα!

Αχ συγκινήθηκα πάλι και τρέχει η μάσκαρα!
Σας αφήνω τώρα πρέπει να διορθώσω το maquillage μου!

xxx

9 Comments:

At 6/6/06 8:51 μ.μ., Blogger Ιφιμέδεια said...

Μπράβο κυρία Κόλβυ μου!
Ψυχικό μεγάλο κάνετε!

Να ζήσουν επιτέλους και αυταί αι κοπέλαι ταις χλιδαίς, ταίς πολυτέλειαις και με το καλό να καλοπαντρευτούν!

Ελπίζω μόνον να μην ταις απομακρύνεται από τα πάτρια εδάφη και γίνουν σαν την Αθηνούλα μας (την Ωνάση καλέ) και ξεχάσουν τα καταπληκτικά τους ελληνικά!

 
At 7/6/06 3:33 π.μ., Blogger Ge.orgie said...

και Γερμανίδα νταντά ακούω χεχε θα καλοπεράσουν.. :P και οικοτροφείο ... τι άλλο θέλουν ! Νομίζω ότι πάντα ήθελαν μια τέτοια διαδικτυακή μητέρα :D

 
At 8/6/06 1:50 μ.μ., Blogger sensualmonk said...

από μικραίς, στο kink [γερμανίδα νταντά, οικοτροφεία...] θα τις χώσεις, κακούργα μάνα - bless you! ;-)

 
At 13/6/06 11:15 μ.μ., Blogger Ιουδας Ισκαριωτης said...

Περνώντας 'τυχαία' από εδώ κα αναγιγνώσκοντας την ιστοσελίδα σας δύναμαι μόνο να αναφωνήσω:
Επιτέλους κι ένας ικανός ανταγωνιστής στα ΦΑΡΜΑΚΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!

Καλό ξεκίνημα (αν και καθυστερημένη ευχή) και καλό συναγωνισμό!

 
At 15/6/06 3:46 μ.μ., Blogger cobden said...

Αγαπημένη μου Alexis, έχω ενα post στο blog μου στις 14.6 , που νομίζω σας αφορά άμεσα...Σας το αφιερώνω με πολύ αγάπη...

 
At 12/7/06 6:30 μ.μ., Blogger koula & xaralabos said...

-Να Κούλα μου, αυτά είναι καλέσματα. Εδώ μάλιστα! Είναι και της τάξης μου. Όχι στα κουλτουριάτικα που με σερνεις καθ τρεις και λίγο. Αφού το ξέρεις, είμαι γεννημένος για πιο glam καταστάσεις.
Αλέξις! Χρόνια και ζαμάνια! How's Blake? And Crystl?
-Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του Χαράλαμπε!

 
At 10/8/06 5:49 μ.μ., Blogger gelial said...

ετσι γράφεται τοο μακιγιάζ;!

 
At 25/10/06 4:36 μ.μ., Blogger Mary said...

xairetw kiegw me th seia moy thn syn-plousia alexis kai th sygxairw gia ta an8rwpistika ths ais8hmata. etsi, gia na mh lene oti emeis oi plousioi kai kallierghmenoi an8rwpoi eimaste gaidouria.
vasika, exoume mia megalh diafora emeis oi dyo: esy zeis gia ton plouto kai th xlidh, enw egw, an kai ta katexw, ta aparniemai gia th logotexnia kai th syllogh empeiriwn pou exw ksekinhsei edw kai 1mish xrono, eimai intellectuelle, pws na to kanoume...
opws leei kei mia filh mou, "ta plouth de fernoun thn eftyxia, alla kalo einai na yparxoun..."
ciao honey!

 
At 31/1/07 12:19 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Enjoyed a lot! Naturally irish perfume Gaiam pilates arms behavior of children on ritalin is ritalin over prescribe lexapro medication information Banner promotion resource site http://www.skin-care-industry-websites.info/ritalin_no_prescription_overnight.html bean bag chair Buy order buy zithromax Tax planning client letter how long does ritalin stay in the body mainframe internet access portal Fryes computer Bel 925e radar detector reviews

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home