Πέμπτη, Μαΐου 11, 2006

Πρώτα απ' όλα είμαι μια μάνα περήφανη, για τον gay κανακάρη μου!


Darlings μου με συγκινήσατε τη σκύλα με το θερμό σας καλωσόρισμα!

Και γι' αυτό αποφάσισα να σας κάνω δώρο μια σπάνια φωτογραφία του γλυκού μου Steven, έτσι όπως τον γέννησα!

Για να την απολαύσετε δεν έχετε παρά να κάνετε "κλικ" στην πιο πάνω φωτογραφία!

Αυτή τη φωτογραφία θέλω να την αφιερώσω με αγάπη στο gay fan club μου, που με υποστηρίζει με θέρμη από την πρώτη στιγμή, που ήρθα στην blogoσφαιρα!

xxx

Υ.Γ. Η γυμνή φωτογραφία του Steven, θα είναι διαθέσιμη για λίγες μέρες μόνο!

4 Comments:

At 11/5/06 2:14 π.μ., Blogger Ge.orgie said...

καμία κόρη λεσβία γυμνή;;;; εεεε γλυκιά μου Diva ;;; Φρρρρρρρ

 
At 11/5/06 9:46 π.μ., Anonymous Ντένη Μαρκορά said...

Καλά, ακόμη ζεις Αλέξις μου;
Η Νινέτα σου είχε στείλει και στεφάνι εκ μέρους μου.
Τέλος πάντων...
Ελπίζω να τα πούμε κάποτε που δεν το βλέπω.

Ντένη.

 
At 11/5/06 10:17 π.μ., Blogger Alexis Colby said...

Ντένη μου, η Alexis ποτέ δεν πεθαίνει! Μόνο για λίγο ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά!

Αλήθεια χρυσή μου εσύ τι κάνεις; Ακόμα κοιμάσαι μόνη τα βράδια;;;;

Φαίνεται... :PPP

Τέλοσπάντων, σου εύχομαι ευχάριστες πλεκτικές εργασίες με την Νινέτα! :PPP

Και θα σε συμβούλευα να κλειδώνεις την εξώπορτα του σπιτιού σου δύο φορές πριν κοιμηθείς, darling!

Είναι βλέπεις επικίνδυνο για μια γυναίκα της ηλικίας σου να κοιμάται μόνη σ' ένα σπίτι τα βράδια!

Δεν ξέρεις ποτέ τι θα μπορούσε να σου συμβεί!!

Tata! ;-)

 
At 11/5/06 10:21 π.μ., Blogger Alexis Colby said...

Piri darling! Η Fallon μου δεν είναι λεσβία, αλλά μιας και μου το ζητάς θα δω τι μπορώ να κάνω για τους Str8 αναγνώστες μου!

Kisses

xxx

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home