Παρασκευή, Μαΐου 12, 2006

Π-Ο-Λ-Ε-Μ-Ο-Σ-Σ-Σ !!!

Εγώ η Alexis Morrell Carrington Colby Dexter Rowan πολυεκατομμυριούχος businesswoman, πρώην κάτοικος Denver Colorado και νυν κάτοικος Πολιτείας Αττικής, κυρήσσω πόλεμο μέχρις εσχάτων, στο φαντασμένο bimbo με το ψευδώνυμο Gourouna που τόλμησε να με προκαλέσει!!

Θρασύτατο χοιρομέρι της κακιάς ώρας σε παρακολουθώ καιρό τώρα να περιφέρεις το δύσοσμο και χοντροκομμένο, λιπαρό σαρκίο σου στην blogoσφαιρα, αποζητώντας λατρεία από το κοινό, που δικαιωματικά ανήκει σ' εμένα, την μια και μοναδική original diva καραθεά!!

Μάθε λοιπόν εκδιδόμενο και φαντασιόπληκτο λουκάνικο, ότι η Alexis Morrell Carrington Colby Dexter Rowan κάτι αφελή και αλλοπαρμένα γουρουνόπουλα σαν κι εσένα, αφού τα ξεκοκκαλίσει καλά καλά, τα ταϊζει στα τσιουάουα της για breakfast!!

Πλασάρεις τον εαυτό σου και για γαλαζοαίματη, τρομάρα να σου έρθει! Όταν εγώ έχω στείλει στο πυρ το εξώτερον ολόκληρες βασιλικές οικογένειες όπως αυτή του λωποδύτη Prince Michael που παντρεύτηκε την γλυκιά μου κόρη Amanda για να μας φάνε τα λεφτά!!
(Dynasty Season 6, Episodes 136 -137)

Επειδή όμως αν και superbitch πρώτα απ' όλα είμαι μια μεγαλόψυχη και ανώτερη ύπαρξη, σου δίνω μια τελευταία ευκαιρία να αποφύγεις την οργή μου και να δείς την άνωθεν φωτογραφία να γίνεται πραγματικότητα!

Δήλωσε ταπεινά μετάννοια για ότι έγραψες εναντίον μου καθώς και την χωρίς όρους υποταγή σου στο προσωπό μου κι εγώ θα σε αφήσω ήσυχη να συνεχίσεις να γράφεις τις ανέμπνευστες χαζομάρες σου!

Αλλιώς ετοιμάσου να σου κάνω την άθλια ζωή σου σαν τον Inferno του Dante Alighieri!

Έτσι όπως μόνο εγώ ξέρω! Διαλέγεις και παίρνειςςςς!!

(Dex darlng φέρε τα valium μου γρήγορα και ταράχτηκα η Γυναίκα!)

8 Comments:

At 12/5/06 2:31 μ.μ., Blogger Chaca-Khan said...

αχαχαχα

 
At 12/5/06 2:38 μ.μ., Blogger Ge.orgie said...

Aγαπητή μου Colby! Ήρθα εγώ να καθαρίσω! Πες μου ώρα και μέρος! Δε θα μας θίξεις εσύ το γαλάζιο αίμα μας! (Φέρε και την κόρη σου μαζί).

 
At 12/5/06 4:00 μ.μ., Blogger Κοκοβιός said...

Θεέ μου, αυτός ο πόλεμος δεν θα μας βγει σε καλό.
Δυο θεές σ' ένα κοτέτσι δεν χωράνε! :-))
Μοχθηρή Αλέξις, επειδή έχω πέσει κι εγώ στα δίχτυα της λαγνείας της γουρούνας, σε παρακαλώ πολύ μην τη σωτάρεις και μετά μην τη ρίξεις στο φούρνο! Δεν της πάει το μπρονζέ του καμμένου!
Κάνε μια υποχώρηση μήπως και μπορέσετε να συνυπάρξετε και οι δύο εδώ μέσα.
Κι από μένα ό,τι θες. :-))

 
At 13/5/06 12:42 π.μ., Blogger Snowhite said...

Καλέ, τι πόλεμο??
PEACE
Ελάτε τώρα Madame Alexis, τι όνομα θα φτιάξετε στην Μπλογκόσφαιρα(σκεφτείτε, μόλις ήρθατε..)
Άλλωστε, η Μπλογκόσφαιρα φιλοξενεί αρκετές ντίβες, πρώτα απ'όλα την Madame Loucretia (Φαντάζομαι ο φίλος μου ο Κοκοβίκος θα συμφωνεί..LOL)!!
Όλοι οι καλοί χωράνε!

 
At 16/5/06 12:49 μ.μ., Blogger Alexis Colby said...

Giorge darling, η Amanda μου λείπει στην Ελβετία, και η Fallon μου είναι με τον Jeffrey!

Κοκοβιέ darling, το ελεεινό χοιρομέρι έχει εξαφάνιστει από το blogging έπειτα από την κύρηξη πολέμου.

Darling Snowhite, ντίβες μπορεί να υπάρχουν πολλές στην blogoσφαιρα, Alexis όμως είναι μόνο ΜΙΑ! (όπως η χλώρίνη Κλινέξ, ένα πράγμα!)

Με την madame Loucretia μιας και την ανέφερες χρυσό μου, τα πάω μια χαρά, είναι δικιά μου και της βγάζω το φτερωτό καπέλο μου με την εκτίμηση και τον σεβασμό, που έχει η μια superbitch για την άλλη!

 
At 23/8/06 4:50 μ.μ., Blogger Little Wonder said...

Απαντώ λίγο καθυστερημένα, αλλά θέλω αντικειμενικά να πώ ότι η Γουρούνα κυκλοφορεί με τα ρόζ γοβάκια της πολύ καιρό πιο πριν από εσένα. Πάντως δε μπορώ να πιστέψω ότι κάποια με τέτοιο lifesytle ( απ' ότι λες ότι έχεις) θα αντέγραφε. Σαν να αγοράζεις Marc Jacobs τσάντα από μαύρο. Ανεπίτρεπτο.

 
At 6/3/07 3:46 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

 
At 16/3/07 9:11 π.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Looking for information and found it at this great site... film editing schools

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home