Τετάρτη, Μαΐου 10, 2006

Εάν είμαι σκύλα, μάθε από εμένα μπορεί να σου χρειαστεί!


Life is a bitch darlings και τίποτα δεν πρέπει να σας τσακίζει το ηθικό! Παρακολουθώ την blogoσφαιρα καιρό τώρα και ήρθα εδώ για να βάλω τα πράγματα σε μια τάξη!

Αν είναι κάτι που μου έχει κάνει εντύπωση -πέρα από τις διάφορες faux ντίβες που πουλούν σταριλίκι και θα τις τακτοποιήσω όλες σύντομα (!)- αυτό είναι η ευαισθησία και ο πόνος που νιώθουν μερικοί εδώ μέσα.

Ακόμα και η δική μου διαμαντένια καρδιά ραγίζει darlings μου, βλέποντας ευαίσθητες ψυχές όπως η sexy Λολίτα ή ο αρρενωπός Κοκοβιός να εκδηλώνουν συμπτώματα θλίψης.

Πείτε μου πόσοι και πόσες από εσάς όταν ξυπνάτε το πρωϊ, δεν βλαστημάτε την ώρα και τη στιγμή που ακόμα μια μέρα ξεκινάει; Όλοι και όλες μας έχουμε κάποιον ή κάτι που μας δημιουργεί προβλήματα!

Για μερικούς ίσως είναι ο προϊστάμενος στην δουλειά τους (βλ. Gelial), για άλλες μπορεί να είναι κάποιος έρωτας χωρίς αντίκρυσμα (βλ. Loucretia) και για κάποιες άλλες πάλι η άτιμη η ορφάνια (βλ. Αί Δύο Ορφαναί)

Γι' αυτό και είμαι εδώ! Για να μάθετε από εμένα! Ακόμα κι εγώ μια Colby πολυεκατομμυριούχος, με τους τέσσερεις γάμους, τους αμέτρητους γκόμενους και τα άπειρα μονόπετρα έχω πονέσει πολύ στην ένδοξη ζωή μου κι έχω φτύσει αίμα και σπέρμα, για να φτάσω εδώ, που με βλέπετε σήμερα!

Στην ζωή μου έχω πάρει πολλούς, όπως ίσως γνωρίζετε, από σεΐχηδες μέχρι βενζινάδες. Και αυτό που έχω να σας εκμυστηρευτώ είναι ότι όλα τα γουρούνια την ίδια μούρη έχουν darlings μου! Με το που τους δώσεις αυτό που θέλουν, μετά αρχίζουν τις κόνξες και πάνε να σε πατήσουν!

Για όλα όμως υπάρχει λύση darlings! Απλά αρχίστε να κάνετε την ζωή των γύρω σας κόλαση! Και να δείτε που τότε θα γίνουν χαλί να τους πατήσετε!

Ήρθα εδώ για να σας δείξω τον τρόπο να ξεφορτώνεστε τα προβλήματα σας και να προχωράτε μπροστά.

Αλλοίμονο σε όποιο τσόλι τολμήσει να μου πατήσει τον κάλο! Θα το βάλω να τον φάει!

Αρκετά όμως για σήμερα! Έχω και δουλειές η businesswoman!

xxx

12 Comments:

At 10/5/06 3:37 μ.μ., Blogger Κοκοβιός said...

Επιτέλους! Καιρός είναι να πάρουμε και μεις τα πάνω μας!
Μια θεά θα μας σώσει. Από τις άλλες δεν είδαμε προκοπή! :))
Welcome!

 
At 10/5/06 4:56 μ.μ., Blogger Alexis Colby said...

Oh darling Κοκοβιέ καλώς σε βρήκα!

Μην φοβάσαι γλυκό μου αγόρι! Είμαι εγώ εδώ για να σου ανεβάζω το ηθικό και όχι μόνο! ;-)

xxx

 
At 10/5/06 5:04 μ.μ., Blogger Loucretia said...

Alexis χρυση μου, φαινεται πως η πυρκαγια εκτος απο τη καουκα, σου εκαψε και εγκεφαλικα κυτταρα :-ΡΡΡ

Τι "ερωτες χωρις αντικρυσμα" κι αλλες αηδιες ειναι αυτες; Για συνελθε σε παρακαλω, γιατι για Alexis Colby το πας αλλα σου βγαινει η Μπαρμπαρα Καρτλαντ!
Εκτος αν εννοεις τους ερωτες των αλλων για μενα, οποτε παω πασο και σε καλω να πιουμε καφε με μπολικο αρσενικο (και στο φλυτζανι και στον καναπε):-ΡΡΡ

Α, βλεπω οτι το Κοκο-σαλεσι κατεφθασε πρωτο-πρωτο, χοχοχο! :-ΡΡΡ

 
At 10/5/06 5:17 μ.μ., Blogger αμβρόσιος said...

xaxaxaxaxa . delightful. keep on counseling!

 
At 10/5/06 6:24 μ.μ., Blogger Alexis Colby said...

Loucretia darling, ακόμα δεν ήρθες και άρχισες το bitching?

Ας είναι χρυσή μου! Σέβομαι τα χρόνια σου και την λαμπρή σου διαδρομή στην εγχώρια blogoσφαιρα! :-PPP

Γι' αυτό και επειδή σε καταλαβαίνω όπως η μια superbitch καταλαβαίνει την άλλη, σου προσφέρω ανακωχή διαρκείας και αποδέχομαι την πρόσκλησή σου για coffee!

Εξάλλου τώρα είμαι απασχολημένη με την εξόντωση του φαντασμένου χοιρομεριού και δεν έχω χρόνο για άλλες ίντριγκες.

Αλλά κι εσύ darling μου, έπειτα από τόσο καιρό που χτυπάς το κεφάλι σου αριστερά και δεξιά, πρέπει να χρησιμοποιήσεις απερίσπαστη, τα όσα εγκεφαλικά κύτταρα σου έχουν απομείνει, στην βεντέτα που έχεις με γνωστό blogger.

Οπότε ας γίνουμε "φίλες"... για τώρα!
:-PPP

 
At 10/5/06 6:25 μ.μ., Blogger Alexis Colby said...

Amvrosie darling, welcome!

xxx

 
At 10/5/06 6:33 μ.μ., Blogger gelial said...

Αγαπητή κα. Colby
Ονομάζομαι gelial και είμαι ανερχόμενο στέλεχος σε μεγάλη ελληνική επιχείριση του τομέα (ψουψουψου μυστικά).
Πιστεύω ότι η επιχείριση στην οποία εργάζομαι ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ της Colbyco. Ως εκ τούτου σας προτείνω την επιθετική εξαγορά της εταιρίας. Ευχαρίστως θα σας παρέχω οποιαδήποτε εταιρική/μυστική του κερατά πληροφορία που θα διευκολύνει το ανωτέρω σχέδιο.
Δηλώνω επίσης πρόθυμοπς να αναλάβω τη διεύθυνση του τμήματός μου (για αρχή), στη θέση του λατρεμένου μου σημερινού προϊστάμενου.
αναμένω νέα σας
Ανυπόμονα.

 
At 10/5/06 7:35 μ.μ., Blogger Alexis Colby said...

Darling Gelial! Πες μου πού δουλεύεις και άσε τα υπόλοιπα στην Alexis, χρυσό μου!

xxx

 
At 11/5/06 12:26 π.μ., Anonymous x. said...

χαχαχα "... κι έχω φτύσει αίμα και σπέρμα"
Είσαι ΘΕΑ ΘΕΑ η σκύλα... αλλά φαντάζομαι ότι το ξέρεις ήδη!

 
At 11/5/06 12:57 π.μ., Blogger Alexis Colby said...

Αχ λατρέψτε με κι άλλο κι άλλο!

Kisses darling x!

xxx

 
At 11/5/06 2:52 π.μ., Blogger enteka said...

even more adoration by enteka:)

 
At 2/9/09 10:37 μ.μ., Blogger disa said...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home