Τρίτη, Μαΐου 16, 2006

"Εδώ μένουν οι πτωχοί μαμά;" Η Alexis Colby πάει για καφέ στην Ελευσίνα!

Darlings μου είχα την πιο shocking εμπειρία το weekend που μας πέρασε!

Όπως ήδη γνωρίζετε εδώ και λίγο καιρό έχω έρθει στην Ελλάδα για business και έχω εγκατασταθεί σε μια από τις μεγαλύτερες επαύλεις της Πολιτείας Αττικής.

(φωτογραφίες της οικίας μου θα θαυμάσετε προσεχώς στο περιοδικό Hello)

Ένα από τα project με τα οποία είμαι απασχολημένη η businesswoman είναι η ναυπήγηση του νέου supertanker Alexis II, το οποίο και κατασκευάζεται εδώ και λίγους μήνες στα ναυπηγεία Ελευσίνος!

Το Σάββατο λοιπόν, εγώ μετά της λατρευτής μου κόρης Fallon, τον σύζυγο της Jeffrie και φυσικά τo λατρευτό μου τσιουάουα Lilly, μεταβήκαμε incognito και χωρίς chauffer στην Ελευσίνα, με ένα απλό 4x4 θωρακισμένο Porsche Cayenne για να επιθεωρήσουμε την πορεία των εργασιών.

Όπως διαπίστωσα ενθουσιασμένη, όλα βαίνουν λίαν καλώς με την ναυπήγηση του νέου μου supertanker και σύντομα θα γίνει η τελετή καθέλκυσής του, η οποία θα αφήσει σίγουρα εποχή μιας και πρόκειται να τραγουδήσει ειδικά για την περίσταση γνωστή cult καλλιτέχνης του εγχώριου πενταγράμμου.

Τολμώ όμως να παραδεχτώ ότι ο λόγος που ενθουσιάστηκα στο ναυπηγείο, δεν ήταν το νέο μου supertanker, αλλά η κορμοστασιά του Πάρη, ενός εργάτη των ναυπηγείων!

O Πάρης μου έκανε τόσο πολύ εντύπωση, που αποφάσισα να τον προσλάβω στην Colbyco ως προσωπικό μου βοηθό (και όχι μόνο), μιας και ο Dex το χρυσό μου, έφυγε την Παρασκευή για την Jeddah της Σαουδικής Αραβίας και θα είναι μακριά μου για τουλάχιστον ένα μήνα!

Anyway, μετά την επιθεώρηση η συντροφιά μου θέλησε να πιεί καφέ παραθαλάσσια και έπειτα από παρότρυνση του νεοπροσληφθέντα Πάρη, μεταβήκαμε στο cafe bar Iris, που βρίσκεται στην παραλία της Ελευσίνος.

Όταν κατεβήκαμε από το Porsche Cayenne έκπληκτοι αντικρύσαμε ένα τοπίο γεμάτο από ερείπια, αδέσποτα σκυλιά και έγχρωμους μετανάστες -άνευ υποδημάτων- που περιφέρονταν πουλώντας μουσικά cd!

Μάλιστα η λατρευτή μου κόρη Fallon, με την παιδική αφέλεια που πάντοτε την χαρακτηρίζει, με ρώτησε "Εδώ μένουν οι πτωχοί μαμά;" και εγώ μην ξέροντας τι να της απαντήσω από αμηχανία έβαλα τα γέλια και είπα "Fallon darling, ποιοί πτωχοί, τα παραλές χρυσό μου!"

Στην συνέχεια μπήκαμε στο cafe bar και την στιγμή της εισόδου μας όλο το μαγαζί γύρισε να με κοιτάξει τη Θεά (ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα)! Εννοείται πως για έκεινη τη μαγική στιγμή λάτρεψα όλους τους Ελευσίνιους και τις Ελευσίνιες, που παρά την πτώχεια τους έδειξαν θαμπωμένοι από την παρουσία μου!

Μέχρι που ο Πάρης μου καταρράκωσε το ηθικό εντελώς, λέγοντας μου, ότι το αντικείμενο του θαυμασμού του κόσμου δεν ήμουν εγώ! Αλλά η Lilly μου, το γλυκό τσιουάουα, που έχω πάντοτε στην αγκαλιά μου όπου κι αν πάω!Δεν είχαν ξαναδεί τσιουάουα οι πτωχοί! Mon dieu! Καλέ, που με πήγαν για καφέ την Colby;!

Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε στο privé κιόσκι του cafe bar Iris, ακριβώς πάνω από την θάλασσα, όπου μας υποδέχτηκε ένας κύριος με λευκό λινό κουστούμι και σκουλαρίκι κρίκο στο αυτί, που εκτελούσε χρέη πορτιέρη-maitre (μη χέσω)!

Αφού μας έβαλε στο καλύτερο τραπέζι, πήρε την παραγγελία μας την οποία και μετά από λίγο μας έφερε μια νεαρά. Δυστυχώς όμως η νεαρά, που επίσης δεν πρέπει να είχε ξαναδεί τσιουάουα στην ζωή της, πρέπει ακόμα να είχε και παθολογική φοβία με τα σκυλιά μιας και όταν αντίκρυσε την γλυκιά μου Lilly, ούρλιαξε από τρόμο, πέταξε τον δίσκο με τους καφέδες και τους χυμούς που είχαμε παραγγείλει επάνω μας και έφυγε τρέχοντας!!

Όπως καταλαβαίνετε το shock που έπαθα ήταν μεγάλο! Δεν ήξερα σε ποιόν να πρωτοφωνάξω η σκύλα! Ευτυχώς που ήταν εκεί η γλυκιά μου Fallon να με ηρεμήσει! (δηλαδή να μου δώσει τρία valium μαζεμένα και χωρίς νερό!)

Εννοείται ότι φύγαμε άρον άρον από την καφετέρια και εννοείται ότι απέλυσα επί τόπου από τα νευρά μου το τεκνό, πριν προλάβω καν να το γευτώ η γυναίκα!

Τολμώ να πω ότι ήταν μια εξόρμηση σκέτη καταστροφή! Από εδώ και πέρα θα πηγαίνω για καφέ μόνο σε μέρη όπου ο κόσμος γνωρίζει από τσιουάουα!

Υ.Γ. Λέτε να τον ξαναπροσλάβω τον Πάρη; Αχ τι θα κάνω η Γυναίκα; Λείπει και ο Dex!

6 Comments:

At 16/5/06 7:54 μ.μ., Blogger Κοκοβιός said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 17/5/06 7:53 μ.μ., Blogger alienlover said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 17/5/06 7:54 μ.μ., Blogger alienlover said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 17/5/06 7:56 μ.μ., Blogger alienlover said...

πάντα χρειάζεται ένας Πάρης κακή μου, πάνταα!!

 
At 15/3/07 4:20 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος said...

Excellent, love it! film editing schools

 
At 2/9/09 10:37 μ.μ., Blogger disa said...

伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home